VEELGESTELDE VRAGEN

Hoe kan ik mijn Zalon-box annuleren?

Je kunt je bestelling nog annuleren tot je Zalon-box wordt ingepakt.

  • Niet zo blij met je outfit preview? Je kan je stylist altijd een berichtje sturen via de messenger. Deel je feedback en wissel ideeën uit om samen je outfit te perfectioneren.
  • Niet helemaal tevreden met je stylist? Je kan wisselen van stylist door je huidige box te annuleren en vanuit je overzicht een nieuwe te bestellen. Aan het eind van je styleprofiel kun je kiezen voor een andere stylist.
  • Ingeschreven voor het style-abonnement en de timing van je box komt niet goed uit? Dan kun je je aankomende box annuleren en wachten tot de volgende.

Zo annuleer je je box:

OP DE WEBSITE

  1. Log in op Zalon.nl
  2. Ga naar Je overzicht
  3. Annuleer je box onder Je bestelling

IN DE APP

  1. Open de app en log in
  2. Ga naar Je bestellingen
  3. Onder het wieltje rechtsboven vind je de optie om je box te annuleren

Wordt je box klaargemaakt voor verzending, dan kun je je bestelling helaas niet meer annuleren. De retourzending is echter gratis - items die niet bevallen kun je kosteloos naar ons terugsturen.